niedziela, 17 sierpnia 2014


Oficjalnie mam 20 lat. Zaczęłam więc troszczyć się o moją szyję i codziennie rano jak i wieczorem smaruję ją specjalnymi kremami. Podobno już na to czas. Lato się powoli kończy, ale mi został jeszcze więcej niż miesiąc beztroskiego życia. Mam zamiar czytać książki, chodzić do zoo, na spacery, może uda się jeszcze wyjechać gdzieś z dziewczynami. I tak jak nie odczułam zmiany przy osiemnastych urodzinach, tak teraz czuję się bardziej dorośle i kobieco. Moja twarz podoba mi się bardziej, mam wiele nowych pomysłów, chcę bardziej o siebie dbać. Czy to właśnie ten magiczny wiek dla kobiety, czy może za dużo naoglądałam się programów w tvn style? Nie wiem, ale podoba mi się to i niech trwa jak najdłużej. Wszystkim czytającym życzę słonecznych dni. Najlepiej przez cały rok :)

1 komentarz:

  1. Mi zostały dwa tygodnie i podobnie jak ty, zamierzam je wykorzystać jak najlepiej. Mam nadzieję że pójdzie to pomyślnie i właśnie tak będzie. :) Widzę że nie tylko ja uwielbiam oglądać tvn style, czasami można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń

będzie mi miło jeśli coś napiszesz :)